نقد و بررسی و دانلود بهترین فیلم های ایران و جهان

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بررسی و معرفی فیلم اخبار جهان (News of the World 2020)

فیلم اخبار جان اخبار دنیا 2020

فیلم اخبار جهان 2020، آخرین ساخته «پل گرینگرس»، در خلال داستانی ساده برگی از تاریخ آمریکا را ورق می‌زند که فاقد جذابیت‌های لازم ژانر وسترن است. فیلم News of the World که براساس رمانی به همین نام نوشته «پولت جیلز» ساخته شده، یازدهمین فیلم کارنامه کاری پل گرینگرس است. سبک فیلم‌های او بیشتر اکشن واقع‌گرایانه با دوربین روی دست بوده اما در اخبار جهان رویکردی متفاوت را از او شاهد هستیم. او با الهام از «جویندگان» «جان فورد» سعی کرده درامی انسانی را جلوی دوربین ببرد که حرفی برای گفتن داشته باشد. در ادامه با نقد و بررسی فیلم News of the World 2020، ما را همراهی کنید.

ادامه مطلب...
۱۴ مهر ۰۰ ، ۰۹:۱۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
keyvan moheb

بررسی پرفروش ترین و بهترین سریال های نتفلیکس 2021

بهترین سریالهای نتفلیکس 2021

نتفلیکس در طول چندسال گذشته همواره یکی از بهرین مجموعه های تلویزیونی را منتشر کرده است. امروز سعی می کنیم بهترین و پرفروش ترین سریال نتفلیکس 2021 را برای شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب...
۱۱ مهر ۰۰ ، ۱۶:۰۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
keyvan moheb

نقد و بررسی فیلم سینمایی چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد

فیلم چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد

فیلم چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد (What’s Eating Gilbert Grape) فیلمی در ژانر درام اقتباسی به کارگردانی لاسه هالستروم است. این فیلم محصول سینمای آمریکا است که در سال 1993 اکران شد. در این فیلم بازیگران سرشناسی مانند جانی دپ، لئوناردو دی کاپریو و جولیت لوئیس به ایفای نقش پرداختند. در این مطلب از 1 مووی قصد داریم اطلاعاتی کامل از فیلم “چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد؟” به همراه نقد آن به شما ارائه دهیم.

ادامه مطلب...
۰۱ مهر ۰۰ ، ۰۹:۱۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
keyvan moheb