نقد و بررسی و دانلود بهترین فیلم های ایران و جهان

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

معرفی و بررسی بازیگران سریال نمایش خانگی خاتون

سریال خاتون

سریال خاتون عنوان جدید یک سریال نمایش خانگی است. سریال خاتون اولین سریال تینا پاکروان به عنوان کارگردان است و با شعار همه فراز و فرودهایی که تاریخ ایران دارد در زندگی تک تک ایرانی ها جریان دارد و این مجموعه نیز که ژانر تاریخی دارد به داستانی در همین بازه زمانی پرداخته است. تینا پاکروان به عنوان کارگردان و تهیه کننده حضور دارد و همچنین برای اطلاعات بیشتر و دانلود این سریال زیبا تا انتهای مطلب با ما باشید.

ادامه مطلب...
۱۸ مرداد ۰۰ ، ۰۹:۳۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
keyvan moheb

بررسی و دانلود فیلم سینمایی دیگران (The Others 2001)

فیلم The Others

فیلم دیگران (The Others) فیلمی ترسناک آمریکایی- اسپانیایی محصول سال 2001 به کارگردانی و نویسندگی آلخاندرو آمنابار و بازی نیکول کیدمن است که برنده 8 جایزه جشنواره اسپانیایی گویا، شامل بهترین فیلم و بهترین کارگردانی، شده‌است. اخباری درباره ساخت فیلم جدید The Others 2021  را درادامه این مطلب در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ادامه مطلب...
۱۶ مرداد ۰۰ ، ۰۹:۲۳ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
keyvan moheb

دانلود و بررسی فیلم سینمایی اتاق Room 2015

فیلم اتاق 2015

فیلم Room 2015 یک فیلم تحسین‌شده‌ که بر اساس یک رمان ناراحت‌کننده و برنده جایزه نوبل با همین نام، با نویسندگی اما داناهیو (Emma Donoghue) ساخته شده است. داستان فیلم اتاق بر روی زندگی یک پسربچه 5 ساله و مادرش تمرکز دارد. این زندگی بطور غیرقابل تصوری داخل یک سوله‌ی از بیرون قفل شده جریان دارد.

ادامه مطلب...
۱۲ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
keyvan moheb

بررسی و معرفی و نقد سریال کره ای وارثان (The Heirs)

سریال وارثان

سرال وارثان مجموعه تلویزیونی کره‌ای محصول سال 2013 کره جنوبی با بازی لی مین هو و پارک شین-هه ساخته شد. سریال The Heirs یکی از بهترین سریال های کره ای است. این سریال از تاریخ 9 اکتبر تا 12 دسامبر 2013 (17 مهر تا 21 آذر 1392) در 20 قسمت از شبکه SBS پخش شد. سریال کره ای وارثان در کره بینندگان زیادی داشت و در آسیا به شهرت زیادی رسید. لی مین هو (Lee Min ho)، پارک شین هه و کیم وو بین (Kim Woo bin) بازیگران اصلی سریال The Heirs هستند. این سریال در کشورهای زیادی مانند پاکستان، چین، اندونزی، ژاپن، مالزی، هند، تایلند و ویتنام دوبله شده و به روی آنتن رفته است.

ادامه مطلب...
۱۰ مرداد ۰۰ ، ۰۹:۱۹ ۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
keyvan moheb