بهترین سریالهای نتفلیکس 2021

نتفلیکس در طول چندسال گذشته همواره یکی از بهرین مجموعه های تلویزیونی را منتشر کرده است. امروز سعی می کنیم بهترین و پرفروش ترین سریال نتفلیکس 2021 را برای شما معرفی کنیم.

در ادامه با معرفی چند سریال پرفروش نتفلیکس در سال 2021 با ما باشید.

سریال همه‌ی ما مرده‌ایم (All of Us Are Dead)

پرفروش ترین سریال نتفلیکس

شبکه نتفلیکس، در پی برداشت تازه‌ای از ژانر فیلم‌های زامبی کره‌ای، اعلام کرده است که قصد ساخت سریال «همه ما مرده‌ایم»، به اقتباس از وبتون معروف Now At Our School را دارد. این شبکه با لی جی کیو (Lee JQ) به عنوان تهیه‌کننده این سریال که در لیست بهترین سریال های نتفلیکس 2021 قرار دارد، همکاری خواهد کرد

داستان سریال، به عنوان یک سریال نتفلیکس جدید در مورد گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی است که وقتی در مدرسه‌شان گیر می‌افتند، با وضعیت بحرانی شدیدی مواجه می‌شوند، درحالی‌که یک ویروس زامبی نیز مثل یک آتش پرقدرت به سرعت در حال انتشار است. این وبتون در کره موفق بوده است و هم‌چنین در کشورهایی مثل اندونزی، تایلند، و تایوان هم با استقبال خوبی مواجه شده است.

استودیوی JTBC Studios به همراه Film Monster هم از تهیه‌کنندگان آن هستند، و این سریال از شبکه نتفلیکس در سراسر جهان اکران خواهد شد. اما برنامه زمانی آن مشخص نیست.

نقد و بررسی فیلم سینمایی چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد  را اینجا ببینید.

سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul)

پرفروش ترین  و بهترین سریال های نتفلیکس 2021

شبکه AMC از تمدید سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» که در لیست بهترین سریال های نتفلیکس 2021 قراردارد، برای فصل ششم خبر داد که قرار است فصل پایانی آن نیز باشد و 13 قسمت داشته باشد.

سریال بهتره با ساول تماس بگیری، سریالی آمریکایی است که اسپین‌آف سریال بریکینگ بد محسوب می‌شود. در واقع داستان سریال درمورد وکیلی به اسم ساول گودمن است که در سریال Breaking Bad حضور داشت.

این سریال که یکی از بهترین سریال های خارجی جدید است، روایت زندگی و اتفاقاتی است که برای این وکیل دوست‌داشتنی و شیاد افتاده و در طول مجموعه به شخصیت ساول گودمن پرداخته می‌شود. در این سریال، گودمن برای گرفتن پرونده‌های مختلف تلاش می‌کند تا بتواند پول زیادی به جیب بزند و از رقبای خود پیشی بگیرد اما در این حین درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود. احتمالا شما با دیدن بهترین فیلم های اکشن 2021 و فهرست فیلم های اکشن 2018 نیز به وجد بیایید.

پیتر گولد (Peter Gould) به همراه وینس گیلیگان (Vince Gilligan)، که کارگردان بریکینگ بد هم بوده، سازندگان این مجموعه هستند. جالب است بدانید به ‌جز ساول گودمن برخی دیگر از بازیگران Breaking Bad در این سریال حضور دارند. پس اگر بریکینگ بد را دیده باشید، به احتمال زیاد از این اسپین‌آف هم لذت خواهید برد.

بیوگرافی و آثار میشل ویلیامز (Michelle Williams)  در این لینک بینید.

سریال بازی مرکب (Squid Game 2021)

پرفروش ترین و بهترین سریال های نتفلیکس 2021

سریال کره‌ای «بازی مرکب» از پرفروش ترین سریال نتفلیکس 2021 و رکورددار تعداد تماشاگران نتفلیکس شد. «بازی مرکب» اولین سریال کره‌ ای است که به صدر جدول تماشا در آمریکا رسیده و رتبه اول تعداد بیننده در ۹۰ کشور را کسب کرده است. سریال بازی مرکب یا اسکویید گیم (Squid Game) یک مجموعه اکشن، درام، ماجراجویی، هیجان انگیز و رازآلود که توانسته امتیاز بسیار خوب 8.3 را نیز از IMDB کسب کند.

سریال Squid Game 2021 داستان افرادی است که هر کدام به نوعی در زندگی خود مشکل بزرگی دارند و برای جبران آن وارد بازی مرموزی می شوند که فقط یک برنده با جایزه 40 میلیون دلاری خواهد داشت.  به شما پیشنهاد می کنیم حتما دانلود بازی مرکب و تماشای آن را از دست ندهید.

دانلود و بررسی مجموعه سه گانه فیلم سینمایی احضار - The Conjuring

سریال والندر جوان (Young Wallander)

پرفروش ترین و بهترین سریال های نتفلیکس 2021

نتفلیکس، فصل اول این سریال را به تهیه‌کنندگی Yellow Bird UK با حمایت کمپانی Banijay و بر اساس رمان هنینگ منکل (Henning Mankell) در ماه سپتامبر منتشر کرد. بازیگر سوئدی، آدام پالسون (Adam Pålsson)، در نقش کارآگاه مشهور به همراه ریچارد دیلین (Richard Dillane) و لیان بست (Leanne Best) در این سریال بازی می‌کنند. پالسون پس از بازی کنت برانا (Kenneth Branagh) در اقتباس شبکه بی‌بی‌سی از کتاب منکل (برای همین سریال در بریتانیا) ردای والندر را پوشید.

 

این سریال که جزو بهترین سریال های نتفلیکس 2021 است، داستان کارآگاه کرت والندر، که در حال هدایت جرم و جنایت فزاینده اطرافش در سوئد امروزی است را به تصویر می‌کشد. در فصل اول این سریال، بعد از این که والندر نتوانست نوجوانی را از یک حمله وحشتناک نجات دهد، مجبور شد یاد بگیرد که با گناه خود کنار بیاید تا بتواند معمای جنایت را حل کند. کریس لانت (Chris Lunt) و مایکل ای واکر (Michael A. Walker) نویسندگان فصل دوم سریال هستند.

معرفی و بررسی بازیگران سریال نمایش خانگی خاتون

سریال گمشده در فضا (Lost in Space)

پرفروش ترین و بهترین سریال های نتفلیکس 2021

اینطور که پیداست فصل سوم و پایانی سریال محبوب و پر طرفدار گمشده در فضا که جزو بهترین سریال های خارجی جدید است، سال 2021 در شبکه نتفلیکس به نمایش در می آید. یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های علمی تخیلی نتفلیکس به پایان خود نزدیک می‌شود. این شبکه در سال 2021 فصل سوم و پایانی سریال Lost in Space را به علاقه مندان عرضه می‌کند.

طبق گفته‌های زک استرین، تهیه کننده برنامه، قرار بر این بوده تا این مجموعه در سه فصل به نمایش در بیاید و فیلم نامه آن از همان ابتدا کامل بوده است. گمشده در فضا، داستان خانواده رابینسون است که همراه با افراد دیگر در مکانی ناشناخته در فضا فرود می‌آیند و خود را در معرض مشکلات گوناگون می‌یابند.

ظاهرا زک استرین پس از پایان Lost in Space نیز همچنان همکاری خود را با نتفلیکس ادامه می‌دهد. طبق اخبار منتشر شده، وی یک قرار داد چند ساله را با این شبکه امضا کرده و تهیه کنندگی مجموعه‌های بسیاری را بر عهده گرفته است؛ البته محتوای این برنامه‌ها هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

بررسی و دانلود فیلم سینمایی دیگران (The Others 2001)

سریال ریوردیل (Riverdale)

پرفروش ترین و بهترین سریال های نتفلیکس 2021

این سریال بر اساس کمیک‌های آرچی ساخته شده و دارای تمی راز آلود و تیره است. داستان در مورد ماجراهای یک پسر جوان به نام آرچی و دوستانش است که در شهر کوچکی به اسم «ریوردیل» زندگی می‌کنند.

این شهر دارای ظاهری فانتزی و پر زرق و برق است، اما اسرار تاریکی در زیر این شهر نهفته‌ است که عده‌ای به دنبال کشف آنها هستند. بعد از اینکه آرچی و دوستانش دبیرستان‌ را به پایان رساندند، هر کدام از آنها پا به مسیر شخصی خودشان می‌گذارند، شاید یکی دو نفرشان در ریوردیل بمانند و شاید همه آنها از هم جدا شوند.

ولی در فصل پنجم قرار است شاهد یک پرش زمانی حدودا ۵ ساله باشیم، یعنی بعد از اینکه دانشگاه به پایان رسید، قهرمان‌های سریال بعنوان بزرگسال به ریوردیل بازخواهند گشت‌. این یک تغییر بزرگ برای سریال ریوردیل که در لیست بهترین سریال های نتفلیکس 2021 است خواهد بود و البته باعث ورود این سریال به عصری جدید خواهد شد.

بررسی و معرفی سریال کره ای وارثان (The Heirs)

سریال ویچر (The Witcher)

پرفروش ترین و بهترین سریال های نتفلیکس 2021

لارن اس هیسریچ (Lauren S. Hissrich)، تهیه‌کننده سریال ویچر تأیید کرده است که این سریال در تاریخ 13 نوامبر سال 2019 برای فصل دوم تمدید شده بود، یعنی پنج هفته پیش از آنکه فصل اول سریال ویچر در تاریخ بیستم دسامبر پخش شود.

سریال ویچر که در لیست بهترین سریال های نتفلیکس 2021 است، در ماه‌های ابتدایی 2021 پخش خواهد شد اما باید به این نکته هم توجه کرد که در حال حاضر احتمالات و عوامل زیادی در تغییر این تاریخ وجود دارند، عواملی مثل مکان‌های فیلم‌برداری و جلوه‌های ویژه تصویری. لازم به ذکر است که ویروس کرونا نیز تغییرات زیادی روی فیلمبرداری و شروع تولید فصل 2 سریال ویچر داشته است.

چنین چیزی با توجه به آنکه این شخصیت‌های در کتاب ویچر نیز حضور گسترده‌ای دارند مورد انتظار بود. این بدان معناست که ما قرار است در سال 2021 و با بازگشت گرالت، ینیفر و سیری چیزهای بیشتری از این سریال ببینیم.

به عنوان آخرین مورد فهرست بهترین و پرفروش ترین سریال های نتفلیکس 2021 فصل اول سریال ویچر در اصل بر اساس مجموعه داستان‌های کوتاه آخرین آرزو (The Last Wish) نوشته شده است. هرچند، تهیه‌کننده اجرایی سریال یعنی تامک بگینسکی در مصاحبه با سریال کامیک بوک گفته بود که فصل یک سریال ویچر اقتباس مستقیمی از کتاب نخواهد بود.

انتظار می‌رود که در فصل دوم سریال ویچر داستان‌های متعددی از کتاب‌های مختلف ویچر برداشته شود، درست مثل چیزی که در چند قسمت اول دیده شد. هیسریچ در مصاحبه‌ای با دیجیتال اسپای بیشتر در این رابطه صحبت کرد و وعده یک فصل دوم هیجان‌انگیزتر را داد. سریال ویچر یک داستان حماسی از سرنوشت و خانواده را روایت می‌کند. گرالت یک شکارچی هیولای تنهاست که تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که از هیولاهای درونش بی‌رحم‌تر است.

معرفی 10 فیم از بهترین فیلم های برد پیت (Brad Pitt)

سخن پایانی

لیست بهترین سریال های نتفلیکس 2021 به پایان رسید. به نظر شما کدامیک از سریال‌های بالا موفقیت بیشتری کسب می‌کنند؟ شما طرفدار کدام مجموعه هستید؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

شما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار فیلم ها و سریال های روز دنیا از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.