فیلم سینمایی بتمن 2022

فیلم بتمن The Batman 2022 محصول سال 2022 کمپانی دی‌سی فیلمز که در 2 مارس 2022 اکران آن اغاز شد کارگردانی فیلم بر عهده مت ریوز است که در کارنامه هنری خود فیلم هایی نظیر جنگ برای سیاره میمون ها و طلوع سیاره میمون ها را دارا می باشد برادران وارنر تصمیم گرفته اند که با فیلنامه خود مت ریوز جلو بروند چرا که نویسندگی هم بر عهده خود مت ریوز می باشد.

بازیگران فیلم The Batman 2022

  • معرفی بازیگران و شخصیت های The Batman
  • رابرت پتینسون در نقش بروس وین / بتمن
  • زو کراویتز عنوان سلینا کایل/ زن گربهای
  • پل دانو در نقش ادوارد نشتون/ریدلر
  • جفری رایت در نقش جیمز گوردون
  • جان تورتورو در نقش کارمین فالکون : یک ارباب جنایت شهر گاتهام
  • پیتر سارسگارد در نقش گیل کولسون: دادستان ناحیه گاتهام
  • اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی ورث – پیشخدمت و مربی بتمن.

بتمن با بازیگر جدید The Batman

بازی در نقش اصلی فیلم بتمن The Batman 2022 را Robert Pattinson بر عهده دارداو باید جا پای بازیگران بزرگی همچون Ben Affleck و Christian Bale بگذارد تا بار دیگر شخصیت بتمن را زنده کند. او نقش بروس وینِ مولتی میلیاردر را ایفا می‌کند که برای مبارزه با جنایت در شهر گاتهام به پا می‌خیزد. بتمن در این فیلم حدود ۳۰ سال سن دارد و این یعنی نه یک ابرقهرمان باتجربه است و نه یک مبتدی و این می‌تواند موقعیت متفاوتی برای این شخصیت باشد. (معرفی شخصیت بتمن) Robert Pattinson در مورد فیلم بتمن گفته است که بازی در فیلم‌های بزرگ آنقدرها هم جذاب نیست چراکه همیشه نگاه‌های زیادی پشت اینگونه فیلم‌هاست و این نگاهها بازیگر را به ترس می‌اندازد. به انتظار بساری از منتقدین این فیلم میتوان  یمی از بهترین فیلم های سال 2022 باشد. شما میتوانید برای آشنایی با فیلک های مورد انتظار در سال 2022 به سایت پلازا مراجعه نمایید.

داستان فیلم بتمن 2022

The Batman 2022

این فیلم داستانی کاملا مستقل نسبت به فیلم جوکر محصول ۲۰۱۹ خواهد داشت. دومین سال مبارزه بتمن بر علیه جرم و جنایت در شهر گاتهام است. او علاوه بر درگیری با یک قاتلِ سریالیِ عجیب به نام ریدلر، درباره فسادِ موجود در شهرِ رو به ویرانِ گاتهام و پیوند‌هایی که این موارد با خانواده‌اش داشت، تحقیق می‌کند. در این نسخه از فیلم، بتمن در ابتدای کارش است و هنوز شخصیتش به طور کامل شکل نگرفته است. هنوز بتمن به شکل درستی مسیر خود را در این فیلم نمی‌داند اما به مرور و با اتفاقاتی که در طول داستان فیلم پیش می‌آید، او دچار تغییرات زیاد درونی می‌شود و بیننده این تحول را در طول فیلم حس خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی و نقد و بررسی فیلم Haseen Dillruba 2022

بررسی فیلم بتمن ۲۰۲۲

شاید فیلم بتمن برای خیلی ها با یک نام آغاز می شود ان هم کریستین بیل باشد آن دوران طلایی بتمن با هیت لیچر و کریسیتن بیل برای خیلی ها نام بتمن را جذاب کرد اما شخصیت بتمن در چند سال گذشته بعد از کناره گیری کریستین بیل دستخوش تغییراتی شده است اما تا به این لحظه نتوانسته جذابیت های گذشته را برای مخاطب ایجاد کند بن افلک از دیگر شخصیت هایی بود که این نقش را بازی کرده است اما او هم نتوانست حرفی برای گفتن در این نقش داشته باشد شاید فیلمنامه ضعیف باعث این کار شد.

پس از شکست های متوالی فیلم بتمن 2022 The Batman بعد از کریستین بیل کمپانی دی سی تصمیم بر این گرفت که اینبار شخصیت بتمن را رابرت پتینسون واگذار نماید اما میتوان گفت که هر بازیگری در سینمای هالیود آرزوی بازی در این نقش را دارد که اینبار نوبت به رابرت پتینسون رسید که تا اینجاری کار توانسته نظرات و و نقد های خوبی را از منتقدین خود دریافت کند همچنین در سایت IMDB فیلم The Batman 2022 در مجموع با 274 هزار رای توانسته امتیاز 8.4 را دریافت کند که این برای دی سی شاید غیر قابل پیش بینی بود.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال های کره ای

فیلم بتمن 2022 در مجموع با هزینه با بودجه 185 میلیون دلار ساخته شده است و تا به این لحظه توانسته در باکس افیس فروش 600 میلیون دلاری را تجربه کند البته هیچگاه از اکران فیلم ها در سینماهای چین که تهیه کننده های الیوودی حساب ویژه ای روی آن باز می کنند منتشر نمی شود اما قطعا این فیلم هنوز در اوایل اکران خود است و توانسته این فروش خوب را تجربه کند.

برای مشاهده پست های بیشتر از صفحه اول وبلاگ وان مووی دیدن نمایید.