فیلم Mad Max Fury Road

در این مطلب به نقد و بررسی فیلم مکس دیوانه جاده خشم به کارگردانی جرج میلر خواهیم پرداخت. در ادامه لینک مستقیم دانلود فیلم Mad Max Fury Road را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

معرفی فیلم

فیلم مکس دیوانه جاده خشم یا فیلم Mad Max Fury Road یک فیلم پسا رستاخیزی و اکشن، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جرج میلر و نویسندگی جرج میلر، برندن مک‌کارتی و نیکو لاتوریس است. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های مکس دیوانه و ریبوت آن به‌ شمار می‌آید. قرار است دنباله این فیلم ساخته شود.کارگردان فیلم مکس دیوانه جاده خشم این طور میگوید: میلر دسامبر گذشته گفته بود که همزمان با فیلمبرداری سه هزار سال آرزو دنباله‌های مکس دیوانه را توسعه می‌دهد: کار من با داستان مکس دیوانه تمام نشده، در ضمن من فکر می‌کنم کارگردان باید بتواند چند کار را با هم انجام دهد. بعد از این فیلم بدون تردید دنباله‌ی دیگری برای مکس دیوانه ساخته خواهد شد. مراحل آماده‌سازی آن فیلم را هم انجام می‌دهیم.

در این مطلب به نقد و بررسی و دانلود فیلم مکس دیوانه جاده خشم زبان اصلی با لینک مستقیم می پردازیم.

داستان فلیم مد مکس

فیلم مکس دیوانه جاده خشم

داستان فیلم مکس دیوانه جاده خشم در آینده ای دور رخ می دهد، در حالی که تنها بیابانی خشک از زمین باقی مانده است، باقیمانده ی نسل انسان ها برای بدست آوردن واجبات زندگی حاضرند یکدیگر را بکشند. در فیلم مکس دیوانه جاده خشم مکس، مردی کم حرف که زن و بچه اش را از دست داده است، به تنهایی سفر می کند و در جستجوی صلح می باشد…

داستان فیلم در آینده اتفاق می افتد. جایی که منابع طبیعی در حال نابودی هستند و زمین در حال تبدیل شدن به بیابانی بی انتهاست که نسل بشر را به ورطه نابودی می کشاند. در این دوران، هرج و مرج به اوج خود رسیده و گروه های وحشی حکمفرمای منطقه شده اند. مکس یکی از قربانیان وحشی گری این افراد در فیلم mad max fury road است که پس از ، از دست دادن خانواده اش توسط گروهی موسوم به « پسران جنگ » دستگیر شده است. گروهی که به رهبری پادشاه جوئی  اداره می شود. مکس پس از دستگیری به عنوان بانک خون برای یکی از اعضای گروه بچه های جنگ به نام نوکس تعیین می شود و به نظر می رسد که سرنوشت تلخی در انتظارش باشد. اما با طغیان زنی به نام فیریوسا و به همراه بردن پنج همسر جوئی با خود، باعث می شود جوئی ارتش خود را در پی فیریوسا بفرستد. پس از یک تعقیب و گریز، مکس که به همراه گروه بود،موفق به فرار می شود و...

بازیگران فیلم

  • تام هاردی درنقش مکس روتانسکی
  • شارلیز ترون درنقش ایمپورتر فیوریزا
  • نیکولاس هولت درنقش نوکس
  • هیو کیز-برن درنقش ایمورتان جو
  • رزی هانتینگتون وایتلی درنقش The Splendid Angharad
  • رایلی کیئو درنقش کاپابل
  • زو کراویتز درنقش Toast the Knowing
  • ابی لی کرشاو درنقش د داگ
  • کورتنی ایتون درنقش Cheedo the Fragile
  • جاش هلمن درنقش اسلیت
  • ناتان جونز درنقش ریکتوس ارکتوس
  • جان هاوارد درنقش The People Eater
  • ریچارد کارتر درنقش The Bullet Farmer
  • آنگوس سمپسون درنقش The Organic Mechanic
  • آیوتا درنقش The Doof Warrior
  • مگان گیل درنقش The Valkyrie
  • ملیسا جفر درنقش Keeper of the Seeds

 

در ادامه فیلم مکس دیوانه جاده خشم دوبله فارسی بدون سانسور و لینک دانلود فیلم مد مکس بدون سانسور زیرنویس را با لینک مستقیم برای دانلود ارائه می دهیم.

پیشنهاد می کنیم فیلم ونوم را از سایت ما ببینید.

نقد فیلم mad max fury road

فیلم مد مکس

فیلمنامه فیلم مد مکس جاده خشم گرچه چند قسمتی بوده اما مختص در این قسمت Fury Road و یا جاده ی خشم ، بسیار جذاب شروع می شود. نریشن ابتدایی فیلم با صدای شخص اول داستان که همراه با آن تن صدایی مخصوص خوانده می شود به خوبی از همان ابتدا مخاطب را در شرایطی که از محتوا و تکنیک در فیلم که پیش روی چشمهایش تصویر میشود ، قرار می دهد.

کشش فیلمنامه ای در حرکت رو به جلوی داستان منطقی و توجیه پذیر بود البته در یک سوم پایانی مفهوم داستان گنگ می شود اما در نتیجه گیری و به اصطلاح مکاشفه با نفس در فیلمنامه به خوبی پیام را به تماشاگر منتقل می کند.

رنگ امیزی صحنه ، لباسها و گریم که بتواند فضایی خاص را برای بیننده ترسیم کند بسیار خوب درآمده بود.

همراه آن دکوپاژ پیچیده که برای یک فیلم با ریتم سریع و اکشن و پرهیاهو طراحی شده بود و با اتصال کات های تصویری به موقع نظم خود را از دست نمی دهد و به خوبی از پس رساندن مفهوم بر می آید. همچنین در کنار این ریتم پر تنش موسیقی فوق العاده زیبای فیلم نباید فراموش شود. یک طرف رساندن حس هیجان به بیننده را موسیقی فیلم و آهنگساز هلندی کار به دوش می کشید.

خلاقیتی که کارگردان در فیلم مکس دیوانه جاده خشم بروز داده بود به تصویر کشیدن موسیقی زنده در فیلم است. به طوریکه در داستان تعقیب گریز اتومبیل ها در بیابان می بینیم که خودروهایی هم در میان کارکتر ها با سازهای متفاوت موسیقی وجود دارند.توجیه منطقی که ربطی مستقیم با داستان داشته باشد برای وجود این ماشین آهنگساز وجود نداشت اما به بیننده این حس را منتقل می کند که صدایی که می شنود متعلق به صحنه نبرد داستان است.

فیلمبرداری خلاقانه  فیلم مد مکس و نماهای بسیار باز در آن لوکیشن بیابان و به خصوص و استفاده از جلوه های ویژه کامپیوتری به اندازه و پرهیز از زیاده روی از نقاط مثبت فیلم می باشد که باعث شده بود فضای یکنواخت و بیابانی فیلم موجب خستگی و تکراری بودن فیلم از دیدگاه مخاطب نشود. در بخش بعدی فیلم مکس دیوانه جاده خشم سانسور شده را در اختیار شما قرار می دهیم.

دانلود فیلم مکس دیوانه جاده خشم

دانلود فیلم مکس دیوانه جاده خشم با زیرنویس چسبیده از فیلم ها

فیلم mad max fury road دوبله فارسی بدون سانسور مووی لند

کلام آخر:

فیلم مد مکس جاده خشم بسیار قوی و جذاب و سرگرم کننده است اما برای سنین کودک و نوجوان به سبب پرخاشگری ها و عدم رعایت اخلاق انسانی در فیلم مناسب نیست.  در این مطلب  لینک دانلود فیلم mad max fury road با زیرنویس فارسی و فیلم mad max fury road 2015 دوبله فارسی را برای شما قرار دادیم.از تجربه تماشای فیلم مکس دیوانه جاده خشم برای ما بنویسید.

یرای مشاهده فیلم های بیشتر از صفحه اصلی سایت دیدن کنید.