فیلم ونوم

در این مطلب ابتدا به نقد و بررسی و معرفی فیلم ونوم خواهیم پرداخت. سپس لینک مستقیم فیلم venom دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

نقد و بررسی و دانلود فیلم ونوم - Venom با دوبله فارسی و بدون سانسور

معرفی فیلم

فیلم ونوم بر اساس یکی از شخصیت‌های فرعی دنیای اسپایدرمن در کمیک بوک‌ها ساخته شده.فیلم Venom یکی از عجیب و غریب ترین کاراکترهای جهان مرد عنکبوتی است و به نوعی ضد قهرمان به شمار می‌رود، این روزها هیبت سیاه و ترسناک او بر عالم سینما چیره بسته و صحبت‌های زیادی درباره فیلم در محافل سینمایی پیش آمده و نظرات ضد و نقیضی درباره آن وجود دارد. فیلم Venom توسط کارگردان روبین فلشر ساخته شده، فردی که تا پیش از این سازنده آثاری چون زامبی‌لند (نسخه سینمایی) و فیلم Gangster Squad بوده عملا کارنامه چندان درخشانی از خود به جای نگذاشته، او روزهای قبل از اکران فیلم در پاسخ یک توییت به طور قاطعانه گفته بود که به هیچ وجه در طول ساخت فیلم با کوین فایگی و دیگر عوامل جهان سینمایی مارول تماس و ارتباطی نداشته و حالا با اکران شدن فیلم می‌توان به این ادعای فلیشر مهر تایید زد چرا که دستپخت او زمین تا آسمان با فیلم‌های دیزنی-مارول تفاوت دارد.

این فیلم با بودجه ساخت ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شد، اما به‌طور کلی نقدهای منفی برای فیلم‌نامه و لحن متناقض از منتقدان دریافت کرد، اگرچه برخی بازی هاردی را مورد ستایش قرار دادند. با این وجود فیلم فروش موفقی در گیشه داشت و ۸۵۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که توانست تبدیل به هفتمین فیلم پرفروش در سال ۲۰۱۸ شود.

تریلر فیلم ونوم 2 قرار بود درسال 2020 اکران شود ولی بنا به دلایلی هنوز تاریخ دقیق اکران آن مشخص نیست. فیلم ونوم بگذارید کارنیج بیاید نام دارد. فیلم venom 2020 که برپایه کاراکتر ونوم ساخته‌شده، تام هاردی و وودی هرلسون رو به عنوان نقش اصلی خود به همراه دارد. برای دانلود فیلم venom 2020 با زیرنویس چسبیده 1 مووی سربزنید.

برای مشاهده مطالب بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

خلاصه داستان فیلم Venom

فیلم Venom

فیلم ونوم با سقوط سفینه فضایی شرکت بنیاد حیات به مدیریت کارلتون دریک آغاز می‌شود. سفینه که حامل موجوداتی بیگانه به عنوان سیموبیت می‌باشد در منطقه ای از شرق آسیا سقوط می‌کند سپس نیروهای دولتی دو سیموبیت را سالم بیرون می‌آورند که یکی از آنها ونوم نام دارد. داستان با شخصیت ادی برایک ادامه پیدا می‌کند او با استفاده از لپ تاپ نامزد خود که برای شرکت بنیاد حیات کار می‌کند اسراری را در مورد نحوه فعالیت این شرکت متوجه می‌شود این در حالی است که ادی یک خبرنگار اینترنتی است که پیش از این به دستور کارفرمای خود برای مصاحبه با کارلتون دریک مدیرعامل شرکت بنیاد حیات آماده می‌شود. پس از این که براک با دریک مصاحبه خود را شروع می‌کند به پرسش در مورد اطلاعاتی مبنی بر این که شرکت بنیاد حیات در اصل بر روی انبوهی از جنازه انسان‌هایی که قربانی آزمایش‌های خطرناک پایه‌گذاری شده‌است می‌کند کارلتون دریک این حرف هارو توهین تلقی می‌کند و به افراد خود دستور اخراج برایک را می‌دهد و به او می‌گوید که کار تو تمام است پس از آن…

در ادامه با دانلود فیلم venom 2020 دوبله فارسی بدون سانسور با ما همراه باشید.

بازیگران فیلم

  • تام هاردی در نقش ادی براک / ونوم
  • میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ
  • ریز احمد در نقش کارلتون دریک / رایوت
  • اسکات هیز در نقش رولان تریس
  • رید اسکات در نقش دکتر دن لوئیز
  • جنی سلیت در نقش دورا اسکرث

نقد فیلم ونوم

نقد فیلم ونوم

فیلم Venom چیزی حدود نیم ساعت ابتدایی خود(که یک سوم از زمان 1.5 ‌ساعته‌ی کل فیلم است) را صرف شکل دادن فرم و ظاهر خود می‌کند و بازیگران را در جای خود قرار می‌دهد. «ادی» به عنوان شخصیت اصلی، روزنامه‌نگاری است که در یک مورد از داستان‌های روزنامه‌نگاری بیش از حد به پیش می‌رود. «کارلتون دریک»(با بازی ریز احمد) همان لکس لوثر است که در راستای انجام‌دادن آزمایش‌های علمی‌ش به هیچ‌گونه اخلاقیاتی پایبند نیست. «ادی» نامزدی نیز دارد، «اَن وینگ» فداکار(با بازی میشل ویلیامز) که بعد از اینکه ادی باعث اخراج شدن او می‌شود از وی جدا می‌شود. در نهایت نیز «ونوم» را داریم، موجودی بیگانه که به زمین آمده است و در آزمایشگاه «دریک» گیر افتاده است تا اینکه یکی از زیردستان این ابرمیلیاردر از قضیه بو می‌برد و «ادی» را مخفیانه به داخل آزمایشگاه می‌فرستد تا از ماجرا سر در بیاورد. قضیه از کنترل خارج می‌شود، «ادی» بیش از حد به موجود بیگانه نزدیک می‌شود، همزیستی اتفاق می‌افتد و نهایتا، «ونوم» زاده می‌شود.

نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد، وجود یک تعامل «دکتر جکیل و مستر هاید» گونه بین «ونوم» و «ادی» است. ادی انسانی جدی است و «ونوم» حالت کمدی گونه دارد که همگی در ذهن ادی اتفاق می‌افتند. اگرچه فیلم‌سازان فکر کرده اند که همین هم حتی کافی نیست و گاها به «ونوم» وجود مستقل از «ادی» نیز اعطا کرده اند. لحظاتی نیز وجود دارند که او کاملاً کنترل را به دست می‌گیرد(که نوعی لباس برای انسان کوچک‌تر ایجاد میکند) که باعث می‌شود ما تعجب کنیم آن همه ماده‌ی اضافی‌تر از کجا آمده بودند. اکثر صحنه‌های اکشن فیلم عادی و پر از جلوه‌های ویژه هستند همانطور که صحنه‌ی پایانی نیز تماما جلوه‌های ویژه است(این مسئله اسپویلر نیست چرا که همه می‌دانند چه اتفاقی در پایان قرار است بیفتد) و کمی هم ضد اوج گرفتن فیلم است چرا که عملا انیمیشن است.

شاید از خودتان بپرسید که اصلا ونوم چیست؟ ونوم یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کامیکس است، که عموماً با شخصیت ابرقهرمان مرد عنکبوتی در ارتباط است.

اگرچه ونوم فراموش‌شدنی و خیلی ساده است، اما فیلم ونوم به هیچ‌وجه شایسته‌ی تمسخر و تحقیر نیست. فیلم به سرعت پایان می‌یابد تا آن آستانه‌ی درد را رد نکند و به حدی لحظات سرگرم‌کننده (که همگی عمدا هستند) دارد که حواس شما را از لحظات بد دور کند. تنها مشکل فیلم این است که یک فیلم ابرقهرمانی خوب نیست! اگر به خوبی انجام شده بود، ونوم می‌توانست که تبدیل به شخصیتی پیچیده و جذاب شود. حال که اشتباه انجام شده با نتیجه‌ش طرف هستیم؛ یک موجود کارتونی که تنها می‌تواند غرایز طبیعی‌ش را بر روی انسان‌های بد آزاد کند.

فیلم ونوم زیرنویس فارسی چسبیده را در 1 مووی ببینید.

دانلود فیلم ونوم 

دانلود فیلم ونوم دوبله فارسی بدون سانسور از تماشا

دانلود فیلم Venom با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور از کاران مووی

شما می توانید برای دانلود فیلم های بدون سانسور یا زیرنوس فارسی چسبیده و دوبله فارسی به صفحه اصلی سایت ما سر بزنید.

کلام آخر:

فیلم ونوم با وجود داشتن چندین قسمت عجیب و غریب، فیلم خوبی است. این فیلم به نظر می‌رسد اهمیتی نمی‌دهد که شما همراه آن می‌خندید، مسخره‌اش می‌کنید یا اصلا نمی‌خندید! فقط هنگامی که درگیر آن هستید، از فیلم لذت می‌برید و از آن فرانچایزهای جدی است که در مورد مسائل احمقانه ساخته می‌شوند.در فیلم Venom عملکرد خوب تام هاردی نمی‌تواند باعث چشم‌پوشی از فیلم‌نامه‌ی بد و کارگردانی ناهماهنگ این فیلم شود.

برای مشاهده فیلم های بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.