فیلم The Others

فیلم دیگران (The Others) فیلمی ترسناک آمریکایی- اسپانیایی محصول سال 2001 به کارگردانی و نویسندگی آلخاندرو آمنابار و بازی نیکول کیدمن است که برنده 8 جایزه جشنواره اسپانیایی گویا، شامل بهترین فیلم و بهترین کارگردانی، شده‌است. اخباری درباره ساخت فیلم جدید The Others 2021  را درادامه این مطلب در اختیار شما قرار خواهیم داد.

فیلم The Others اولین فیلم انگلیسی‌زبانی است که برنده جایزه بهترین فیلم گویا شده‌است، بدون آن‌که حتی یک کلمه اسپانیایی در آن صحبت شده باشد.

فیلم دیگران به واسطه حضور نیکول کیدمن در آن، پخش جهانی مناسبی داشت و حتی تماشاگران ایرانی نیز توانستند آن را روی پرده سینما ببینند.

داستان فیلم The Others 2001

فیلم دیگران

گریس (کیدمن) مادر تنهایی است که با مشقت بچه‌های کوچکش را در خانه‌ای اربابی و دورافتاده در جزیرۂ جرزی بزرگ می‌کند. نه تنها شوهرش، چارلز (اکلستن)، یک سال و نیم پیش در جنگ جهانی دوم کشته شده، بلکه پیشخدمت‌هایشان نیز بی‌خبر و ناگهانی، ملک را ترک گفته و ناپدید شده‌اند. در ضمن، این که هر دو بچه، آن (مان) و نیکلاس (بنتلی)، به نور روز حساسیت دارند و اگر اشعه آفتاب به آن دو بخورد، امکان دارد دچار مشکلاتی جدی شوند، نگهداری از آن‌ها را دشوار‌تر می‌کند.

اوضاع وقتی ظاهرا بهبود می‌یابد که سه کارگر –خانم میلر (فلاناگان) نظافت کار، آقای تاتل (سایکس باغبان و تعمیرکار و لیدیا (کسیدی) دایه کرولال – به سراغ گریس ‌می‌روند. از آن جا که این سه تن قبلا نیز در این خانه کار کرده‌اند، گریس به شرط آن که هیچ در و پنجره‌ای را باز نکنند تا مبادا نور بیرون به بچه‌ها صدمه‌ای بزند، آنان را استخدام می‌کند. به خصوص که پیش خدمت‌ها هم متوجه می‌شوند که باید با عادت گریس به سرهم کردن داستان‌های عجیب و غریب کنار بیایند. همه چیز بر وفق مراد پیش می‌رود تا این که «آن» خبر می‌دهد که علاوه بر آنان آدم‌های دیگری نیز در خانه هستند و سپس سروصدا‌ها و اتفاقات عجیب، «گریس» را متقاعد می‌کند که اتفاقات خارق عادتی در خانه‌اش رخ می‌دهند. از آن به بعد وقوع حوادث ترسناک شدت می‌گیرد و سرانجام به فاش شدن حقیقتی تکان دهنده درباره خانه و ساکنان سابقش ختم می‌شود.

دانلود و بررسی فیلم سینمایی اتاق Room 2015 در اینجا ببینید.

بازیگران فیلم سینمایی دیگران

فیلم سینمایی دیگران

بازیگران اصلی فیلم The Others 2001 عبارت اند از:

  • نیکول کیدمن
  • Christopher Eccleston
  • Fionnula Flanagan
  • الاکینا مان
  • James Bentley
  • اریک سایکس
  • Elaine Cassidy

در فیلم The Others حدود 11 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان دیگران را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم دیگران باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است.

از دیگر بازیگران فیلم دیگران می‌توان به Renée Asherson ، Gordon Reid ، Keith Allen و میشل فرلی اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران فیلم The Others براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، 64 سال است که نشان می‌دهد بازیگران دیگران عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

پیشنهاد ما به شما : دانلود و بررسی مجموعه سه گانه فیلم سینمایی احضار - The Conjuring

دانلود فیلم سینمایی دیگران 2001

در این بخش لینک مستقیم دانلود فیلم سینمایی دیگران را با زیرنویس فارسی در اختیار شما قرار داده ایم.

دانلود فیلم سینمایی The Others با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

بازسازی فیلم دیگران با بازی نیکول کیدمن

The Others

شرکت یونیورسال پیکچرز با همکاری شرکت سنتینت اینترتینمنت بازسازی فیلم The Others با نقش‌آفرینی نیکول کیدمن را تولید می‌کند. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که بازسازی فیلم دلهره‌آور The Others (دیگران) با نقش‌آفرینی نیکول کیدمن ساخته می‌شود. وقایع این فیلم که آلخاندرو آمنابار سکان هدایت آن را در دست داشت، در یک خانه‌ی روستایی دور افتاده در جزیره‌ی جرزی واقع در انگلیس اتفاق می‌افتد و به ماجراهای گریس استورات می‌پردازد که متوجه وجود مزاحمانی ناشناس در خانه می‌شود. این مادر کاتولیک که به‌همراه دو فرزندش در یک خانه‌ی بزرگ زندگی می‌کند، کم‌کم به این موضوع پی می‌برد که آن‌ها تنها نیستند. در ادامه یکی از فرزندان گریس می‌گوید که چندین بار در خانه یک مرد، یک زن، یک پیرزن و یک کودک با نام ویکتور را دیده است که ادعا می‌کنند اینجا خانه‌ی آن‌ها است. گریس که متقاعد شده است که چیزی شوم در خانه وجود دارد، بی‌درنگ سراغ کشیش می‌رود و دست یاری به سویش دراز می‌کند.

کریستوفر توفین و رنه تب (تهیه‌کننده‌ی سریال Feud شبکه‌ی FX) از شرکت سنتینت اینترتینمنت درکنار لوکاس آکوسکین از شرکت «آلیون اینترتینمنت» وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی بازسازی فیلم The Others را برعهده دارند و انریکه ثره‌ثو و گیدو رود به‌همراه مایکل و جینی میلر از شرکت «میلر وی» به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. سارا اسکات، معاون ارشد تولید یونیورسال پیکچرز نیز به نمایندگی از این شرکت روی پروژه نظارت خواهد کرد. از دیگر آثار شرکت سنتینت اینترتینمنت می‌توان به فیلم Losing Clementine (از دست دادن کلمانتین) با نقش‌آفرینی جسیکا چستین و ادگار رامیرز، فیلم اکشن هیجان‌انگیز Alphas (اولین‌ها) با بازی سم ورثینگتون و فیلم بدون عنوانی از شبکه‌ی نتفلیکس به کارگردانی پیر مورل اشاره کرد.

شما میتوانید برای دنیال کردن سریال های جنی و روحی و فیلم های ترسناک سایت ما را دنبال کنید.

کلام پایانی

فیلم دیگران، در نهایت و با توجه به تجربیات پیشین مخاطب نسبت به فیلم‌های ژانر وحشت، اثری غیرمتعارف است تا جایی که حتی قرار دادن این فیلم در ژانر وحشت نیز می‌تواند سوال‌برانگیز باشد! فیلم دیگران، علی‌رغم این‌که بسیاری از مولفه‌های صوری فیلم وحشت را داراست، ولی با نفی یکی از عناصر اساسی این ژانر، سازی جدا کوک می‌کند.

شما فیلم The Others را دیده اید؟ از نقش آفرینی کدام بازیگر راضی بودید؟ برای ما از تجربه تماشای فیلم سینمایی دیگران بنویسید.

برای مشاهده و بررسی فیلم ها و سریال های بیشتر از صفحه اصلی سایت وان مووی دیدن کنید.