فیلم سینمایی احضار

در این مقاله به بررسی مجموعه سه گانه فیلم سینمایی احضار (The Conjuring) خواهیم پرداخت در ادامه لینک مستقیم دانلود فیلم کانجورینگ 1، کانجورینگ 2 و تریلر کانجورینگ 3 را با دوبله فارسی و بدون سانسور را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دانلود و بررسی مجموعه سه گانه فیلم سینمایی احضار - The Conjuring

اگر اهل فیلم‌های ژانر وحشت باشید بدون شک با سری فیلم ترسناک احضار یا همان The Conjuring آشنایی دارید. داستان فیلم‌های این مجموعه سینمایی درباره ادوارد وارن و لورن وارن، یک زوج دوست‌داشتنی که در دهه‌های 60 تا 80  میلادی درباره پرونده‌هایی با مضامین فراطبیعی و نیروهای شیطانی به‌تحقیق و بررسی می‌پرداختند، جریان دارد. اد وارن در سال 1926 و لورن وارن در سال 1927 متولد و از سال 1952 فعالیت خود را در حوزه موضوعات ماوراءالطبیعه شروع کردند. این زوج در طول فعالیت خود پرونده‌های مهمی را بررسی کردند که می‌توان عروسک آنابل را مهم‌ترین پرونده آن‌ها معرفی کرد. در سال 2013 نخستین فیلم مجموعه سینمایی احضار (The Conjuring) به‌کارگردانی جیمز وان تهیه و اکران شد و پس از گذشت سه سال از اکران آن قسمت دوم این مجموعه نیز در سال 2016 روی پرده سینماها رفت.

در ادامه به بررسی مطالب زیر خواهیم پرداخت

  • بررسی و دانلود فیلم احضار 1
  • بررسی و دانلود فیلم احضار 2
  • بررسی و دانلود فیلم احضار 3

در ادامه با بررسی و دانلود فیلم احضار 1 با زیر نویس فارسی و بدون سانسور در خدمت شما هستیم.

بررسی و دانلود فیلم احضار 1

فیلم سینمایی کانجورینگ  2

فیلم The Conjuring محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی James Wan در سال 2013 ساخته شده است. در فیلم احضار 1 بازیگرانی چون Lili Taylor، Patrick Wilson، Ron Livingston، Vera Farmiga، و... به ایفای نقش پرداخته اند.  رتبه فیلم سینمایی The Conjuring 2013 در سایت IMDB از نظر تماشاگران 7.5 می باشد.

فیلم احضار 1 2013 ، داستان زندگی خانواده پرون را روایت میکند که مجبور شدند به دلیل کمود پول، به خانه ای خرابه و ترسناک در شهر هریسویل که در نزدیکی رود آیلند است نقل مکان کنند. آنها متوجه می شوند که علت خالی بودن این خانه در طی این چند سال اتفاقات عجیب و غریبی است که در آن رخ می دهد. این خانه نفرین شده است و هر شب ارواح و شیاطین به آن می آیند. برای همین خانواده پرون از دو متخصص و محقق اتفاقات ماوراء الطبیعه به نام های لورن (ورا فارمیگا) و اد (پاتریک ویلسون) درخواست می کنند که این مورد را بررسی کنند ولی ...

پیشنهاد می کنیم از مطلب فیلم سینمایی ونوم دیدن کنید.

دانلود فیلم The Conjuring 1

لینک مستقیم دانلود فیلم Conjuring 1 با دوبله فارسی و زبان اصلی بدون سانسور از مای فیلم

درادامه این مقاله با بررسی و دانلود فیلم سینمایی کانجورینگ 2 با دوبله فارسی و بدون سانسور در خدمت شما هستیم.

بررسی و دانلود فیلم احضار 2

فیلم The Conjuring 2

فیلم احضار 2 یا تسخیر 2 (The Conjuring 2) یک فیلم در ژانر فراطبیعی ترسناک، محصول سال 2016 آمریکا به کارگردانی جیمز وان است. فیلم کانجورینگ دنبالهٔ فیلم ترسناک احضار می‌باشد که در 19 ژوئیه 2013 اکران شده بود. پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا یکبار دیگر نقش دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورِن وارن (بر اساس واقعیتی نقل شده از همین زوج) را ایفا می‌کنند. احضار 2 در تاریخ 10 ژوئن 2016 توسط برادران وارنر اکران شد. رتبه فیلم سینمایی The Conjuring 2016 در سایت IMDB از نظر تماشاگران 7.3 می باشد.

فیلم احضار 2 (The Conjuring 2) در سال 1977، محققان ماورالطبیعه "اد" و "لورین" به لندن سفر می کنند تا به مادری که به تنهایی 4 فرزندش را بزرگ می کند و باور دارد موجودی شیطانی در خانه اش حضور دارد، کمک کنند. زمانی که دختر کوچک خانواده نشانه های از تسخیر شدن توسط روحی شیطانی را نشان می دهد...

دانلود فیلم The Conjuring 2

لینک مستقیم دانلود فیلم Conjuring 2 بدون سانسور با زیرنویس فارسی از هکس دانلود

در قسمت بعدی از این مقاله با بررسی و دانلود فیلم سینمایی احضار 3 با لینک مستقیم و دوبله فارسی در خدمت شما هستیم.

پیشنهاد می کنیم از مطلب فیلم سینمایی مکس دیوانه دیدن کنید.

بررسی و دانلود فیلم احضار 3

فیلم Conjuring

در ماه ژوئن سال 2017  بود که شرکت New Line Cinema با بیانیه‌ای تایید کرد که احضار 3 در دست ساخت قرار دارد ولی در آن زمان هیچ تاریخ دقیقی برای اکران آن اعلام نکرد. اهالی سینما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فیلم تا ماه سپتامبر سال 2018 صبر کردند. در آن زمان تهیه‌کننده این فیلم یعنی پیتر سفرن اعلام کرد که امیدوارند مراحل تولید این فیلم در سال ۲۰۱۹ آغاز شود؛ اتفاقی که طبق گفته‌های او رخ داد و تولید این فیلم در ماه ژوئن سال 2019 شروع شد. به‌همین‌دلیل و به‌خاطر شروع ساخت این فیلم در سال 2019 به‌احتمال زیاد این فیلم باید در سال 2020 اکران می‌شد. موضوعی که برادران وارنر آن را تایید و تاریخ 21 شهریور 1399 (11  سپتامبر 2020) را به‌عنوان تاریخ اکران فیلم کانجورینگ اعلام کردند ولی همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان باعث شد تا مراحل ساخت فیلم به کندی پیش رود و به‌همین‌دلیل تاریخ اکران این فیلم مانند بسیاری از فیلم‌های 2020 به تاریخ دیگری موکول شود. استودیو برادران وارنر درحال‌حاضر تاریخ 14 خرداد 1400 (4  ژوئن 2021) را برای اکران این فیلم در نظر گرفته‌اند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید شاهد اکران این فیلم در تاریخ مذکور خواهیم بود.

داستان فیلم درباره یکی دیگر از پرونده‌های واقعی خانواده وارن جریان دارد که در سال‌های دور اد و لورن وارن درحال بررسی کردن آن بودند. در گزارشی در رسانه Bloody Disgusting این موضوع مطرح شده که داستان قسمت سوم فیلم کانجرینگ درباره دادگاه قضایی مردی جریان دارد که ادعا می‌کرد توسط یک شیطان تسخیر شده و به‌همین دلیل مرتکب قتل شده است..

دانلود فیلم The Conjuring 3

مشاهده و دانلود تریلر فیلم The Conjuring 3 از غرب دانلود

نکته پایانی

مجموعه سینمایی احضار که به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین مجموعه‌های سینمایی ژانر وحشت تبدیل شده است پس از اکران قسمت‌های اول و دوم خود در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. بدون شک همه علاقه‌مندان این ژانر از ادامه یافتن این مجموعه سینمایی استقبال خواهند کرد و در صورت تولید قسمت‌های بعدی از فیلم کانجورینگ لذت خواهند برد. بااین‌حال هنوز هیچ خبر رسمی درباره آینده این مجموعه پس از قسمت سوم آن در دسترس نیست و هیچکدام از اعضای تیم سازنده آن هیچگونه اطلاعاتی درباره قسمت‌های بعدی آن اعلام نکرده‌اند. تنها نکته درباره آینده این مجموعه صحبت‌های جیمز وان پس از قسمت دوم این مجموعه است که گفت: «خانواده وارن داستان‌ها و پرونده‌های جالب زیادی دارند که هرکدام از آن‌ها می‌توانند به یک فیلم جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل شوند. من امیدوارم این مجموعه سینمایی تا جایی‌که می‌تواند این پرونده‌ها را به‌تصویر بکشد تا طرفداران این مجموعه و فیلم‌های ترسناک با پرونده‌های خانواده وارن بیشتر آشنا شوند». همان‌طور که توضیح دادیم هنوز اطلاعاتی دقیق و رسمی درباره آینده این مجموعه وجود ندارد ولی باتوجه‌به صحبت‌های جیمز وان، اگر اتفاق خاصی نیفتد می‌توانیم انتظار تولید قسمت‌های بعدی این مجموعه سینمایی را براساس سایر پرونده‌های خانواده وارن داشته باشیم.

مطالب بیشتر را در صفحه اصلی 1 مووی ببینید.