سریال وارثان

سرال وارثان مجموعه تلویزیونی کره‌ای محصول سال 2013 کره جنوبی با بازی لی مین هو و پارک شین-هه ساخته شد. سریال The Heirs یکی از بهترین سریال های کره ای است. این سریال از تاریخ 9 اکتبر تا 12 دسامبر 2013 (17 مهر تا 21 آذر 1392) در 20 قسمت از شبکه SBS پخش شد. سریال کره ای وارثان در کره بینندگان زیادی داشت و در آسیا به شهرت زیادی رسید. لی مین هو (Lee Min ho)، پارک شین هه و کیم وو بین (Kim Woo bin) بازیگران اصلی سریال The Heirs هستند. این سریال در کشورهای زیادی مانند پاکستان، چین، اندونزی، ژاپن، مالزی، هند، تایلند و ویتنام دوبله شده و به روی آنتن رفته است.

داستان سریال The Heirs

سریال وارثان عشق، رقابت، و عشق‌های جوانان را به تصویر می کشد، وارث ثروتمند اصلی کیم‌تان (لی مین‌هو) و دختری به نام چا اون‌سانگ (پارک شین‌هه) است. بر خلاف بقیه، چان اون‌سانگ دختری فقیر با خانواده‌ای سطح پایین است.

چا اون‌سانگ 18 ساله با مادر خودش که کر است زندگی می‌کند. مادرش با خدمتکاری و خودش با کا‌رهای پاره وقت مخارج زندگی را بدست می آورند. یک روز، خواهر بزرگتر اون‌سانگ (یون جین‌سو) از آمریکا تماس گرفت و خبر داد که قرار است ازدواج کند. سپس مادر به اون سانگ گفت مقداری پول از حساب پس‌اندازش بردارد و برای خواهرش ارسال کند. اون سانگ از اوضاع راضی نبود به همین دلیل تصیم گرفت خودش به آمریکا برود تا زندگی جدیدی را با خواهرش آغاز کند.

وقتی اون سانگ به کالیفرنیا رسید شُکّه شد. خواهرش در خانه‌ای کثیف با دوست پسری زندگی می‌کرد که به نظر می‌رسید دست به زن دارد. همچنین خبری از ازدواج خواهرش یا دانشگاه رفتنش نبود بلکه به عنوان یک پیشخدمت تمام‌وقت کار می کرد. وقتی در نهایت اون‌سانگ خواهرش را در رستورانی روبه‌روی ساحل ملاقات کرد، پول اون‌سانگ برای عروسی را بدون خداحافظی برداشت و رفت. اون‌سانگی که آرزوی یک شروع تازه در آمریکا را داشت به زمین افتاد و شروع به گریه کرد.

هم‌زمان، کیم‌تان دانش آموز معمولی نیست، بلکه پسری خوشتیپ و وارث یکی از بزرگترین مجموعه شرکت‌های کره‌ای است. او در ساحل و روبه‌روی رستوران نشسته بود، و به همه اتفاق‌هایی که بین اون‌سانگ و خواهرش افتاد نگاه می کرد. دوست آمریکایی کیم‌تان به سمت بسته‌ای که از کیف اون‌سانگ افتاده بود دوید تا آن را بردارد. کیم‌تان می‌دانست که داخل بسته مواد نیست بلکه داخل آن دانه‌پودر ساخت شراب سنتی کره‌ای است. خیلی زود، اون سانگ به دنبال دوست کیم‌تان و کیم‌تان برای کمک به اون‌سانگ به دنبال آن‌ها رفت. وقتی اوضاع آرام شد اون‌سانگ مجبور شد به ایستگاه پلیس برود و گذرنامه‌اش موقتا معلق شد. اون‌سانگ جایی برای رفتن نداشت، کیم‌تان به اون‌سانگ پیشنهاد کرد در خانه اش بماند. هر چند به نظر میرسید که آن دو از دو دنیای متفاوت آمده‌اند، اما سریعا با یکدیگر رابطه برقرار کردند. اما، وقتی کیم‌تان در مدرسه بود، اون‌سانگ با دختری به نام رَیچل ملاقات کرد (کیم جی‌ون). ریچل به اون‌سانگ گفت که او نامزد کیم‌تان است و باید سریعا این خانه را ترک کند. در‌نهایت در پان سریال کره ای وارثان، اون‌سانگ به کره جنوبی بازگشت.

سریال وارثان چند قسنت دارد

کیم‌تان پس از جدا‌شدن از اون‌سانگ احساس پوچی می‌کرد. کیم‌تان تصمیم گرفت به کره باز گردد درحالی‌که برادر ناتنی بزرگتر کیم‌تان (چوئی جین‌هیوک) شدیدا او را از بازگشت منع کرده بود. وقتی کیم‌تان به خانه لوکس خود بر می‌گردد، کسی که دقیقا شبیه اون‌سانگ است را می بیند. کیم‌تان از مادرش کی آ (کیم سونگ‌ریونگ) در مورد آن دختر ناآشنایی که برایش اشنا به‌نظر میرسد می پرسد. مادر به کیم‌تان می‌گوید او دختر خدمتکارِ خانه است و اسمش چا اون‌سانگ است. اون‌سانگ نیز در همین خانه اقامت می‌کند.

از مطلب معرفی بهترین فیلم های ال پاچینو (Al Pacino) نیز دیدن نمایید.

بازیگران اصلی سریال وارثان  (The Heirs)

 

  • پارک شین هه Park Shin hye
  • لی مین هو Min Ho Lee
  • کیم وو بین Woo Bin Kim
  • کریستال جونگ Krystal Jung
  • کانگ ها نئول Kang Ha neul
  • کیم جی وون Ji won Kim
  • پارک هیونگ شیک Park Hyung sik

 

پیشنهاد می کنیم برای مطالعه بیشتر درباره بیوگرافی و زندگی نامه لی مین هو به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.plaza.ir/mag/140003/315240/lee-min-ho-biography/

افتخارات سریال The Heirs

سریال کره ای وارثان

این سریال در بیست و یکمین مراسم SBS Drama Awards جوایز زیادی را به خود اختصاص داده است؛ جوایزی مانند بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، جایزه ویژه بازیگری برای بازیگر زن، 10 ستاره برتر و بهترین ستاره جدید. همچنین در دومین مراسم Asia Rainbow TV Awards سریال وارثان جوایز بهترین درام مدرن، بهترین بازیگر زن، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را دریافت کرده است.

سخن پایانی

در این مطلب کوشیدیم معرفی از سریال پرطرفدار کره ای وارثان برای شما فراهم بیاوریم. امیدواریم که از این مطلب راضی بوده باشید.

حالا از شما می پرسیم آیا سریال The Heirs را دیده اید. از بازی کدام بازیگر این فیلم راضی بودید؟ برای ما از تجربه دیدن سریال کره ای وارثان بنویسید؟

برای مشاهده و بررسی فیلم های بیشتر از صفحه اصلی سایت وان مووی دیدن کنید.